luni, 26 august 2019

Clipul de promovare a României, tradus în 16 limbi. Motivul pentru care a fost tradus și în latină / VIDEO

Clipul de promovare a României, tradus în 16 limbi. Motivul pentru care a fost tradus și în latină / VIDEO

Clipul de promovare a României realizat de Ministerul Turismului este tradus la ora actuală în 16 limbi, inclusiv în limba latină, a anunțat, joi, ministrul de resort, Bogdan Trif, într-o conferință de presă.

 „Clipul este tradus în peste 16 limbi datorită implicării Universității București și am reușit să avem voce pe clip chiar și în limba chineză și chiar dacă poate părea ușor desuetă, chiar și în limba latină, pentru că nu trebuie să uităm că o să avem vizita papei cât de curând și este important să avem un clip de promovare și în acesta limbă”, a spus Bogdan Trif. 

El a precizat că este important ca România să aibă un clip tradus în cât mai multe limbi de circulație internațională dar și în limbi din zona Asiei.

„Noi ne propunem foarte mult să intrăm pe piața din China, nu trebuie să uităm că avem acolo peste 120 milioane de turiști anual și doar o mică parte ajung la noi. Ne dorim să intrăm pe această piață și să direcționăm cât mai mult turiști către România. Anul trecut, din China am avut numai 33.000 de turiști, un număr extrem de redus. Mai mult decât atât ne propunem să deschidem anul acesta două birouri de promovare externă în această zonă. De asemenea, și Japonia este o piață țintă pentru noi și avem tradus clipul în această limbă”, a spus Trif.

 

 

 

Comenteaza aceasta stire