vineri, 24 noiembrie 2017

Gheorghe Hagi, despre vânzarea hotelului IAKI din Mamaia: 'Hotelul merge foarte bine și nu intenționez să-l scot la vânzare'

Gheorghe Hagi, despre vânzarea hotelului IAKI din Mamaia: 'Hotelul merge foarte bine și nu intenționez să-l scot la vânzare'

Patronul FC Viitorul, Gheorghe Hagi, încearcă să vândă cu 9 milioane de euro hotelul Iaki din Mamaia, după ce în ultimii trei ani a cochetat cu ideea renunțării la business-ul în turism și chiar a avut câteva discuții cu mai mulți investitori, mai întâi pentru 12, apoi pentru 10 milioane de euro, potrivit mai multor surse din turism.

Banii obținuți ar urma, conform informațiilor Profit.ro, să fie investiți în afacerea pe care Hagi a dezvoltat-o în ultimii ani în fotbal.

Cu Viitorul Constanța, echipa sa de fotbal, pe primul loc al campionatului, și cu Academia de Fotbal în plină expansiune, hotelul Iaki, chiar dacă profitabil, este un business pe care Hagi nu-l cunoaște prea bine și pe care nu-l conduce personal.

"Din acest motiv, Hagi cochetează de câțiva ani cu ideea vânzării hotelului, încercând, destul de timid, să discute acest subiect cu câțiva investitori mari de pe pe litoral", au declarat pentru Profit.ro surse din piața de turism de pe litoral.

Deși în 2015 a derulat afaceri de 3 milioane de euro pe an și un profit net mai mare de 500.000 de euro, hotelierilor cu care a discutat li s-a părut ușor exagerat prețul de 12 milioane de euro, cerut inițial. Fostul fotbalist și-a redus pretențiile la 10 milioane de euro, moment în care, spun sursele citate, a intrat în negocieri cu un grup de investitori chinezi interesați să preia hotelul.

"Acum este hotărât să-l vândă și, din acest motiv, a scăzut prețul la 9 milioane de euro", au mai spus sursele citate.

Unul dintre cele mai apreciate hoteluri din Mamaia, Iaki este clasificat la patru stele și are 125 de camere, restaurant, mai multe săli de conferință, spa și piscină.

Construit în 2004, hotelul a fost renovat și modernizat în ultimii ani, fiind una dintre puținele structuri de cazare de la mare care reușesc să rămână deschisă întregul an.

"Succesul acestui produs este că reușește să stea deschis 365 de zile pe an, axându-se pe toate segmentele de turiști. Sălile de conferințe și Spa-ul sunt marile atracții în extrasezon", au arătat aceleași surse.

UPDATE. "Am constatat cu dezamăgire că la nici două zile de la performanța remarcabilă realizată de echipa pe care o conduc contra Stelei au apărut în mass-media lucruri false și neadevărate, care doresc să mute atenția în altă parte decât să ni se recunoască meritele noastre sportive. Informația că aș fi scos la vânzare hotelul pe care îl dețin este total neadevărată și sunt decepționat de amploarea pe care au luat-o lucrurile prin această diversiune. Hotelul merge foarte bine și nu intenționez să-l scot la vânzare. Eu voi rămâne în continuare managerul tehnic al echipei FC Viitorul și ne vom focusa 100% spre finalul campionatului Ligii I", se arată într-un comunicat postat pe fcviitorul.ro.

Comenteaza aceasta stire

Școala de bune practici în turism - primarii din Constanța și Tulcea, învățați cum să promoveze atracțiile turistice!
De Andreea Bajdechi 3 noiembrie 2017

Turismul nu se face doar în Constanța, ci în toată Dobrogea, căci avem un pământ încărcat de istorie. Este premisa de la care au pornit organizatorii „Școlii de bune practici în turism”. Așa se face că, în cadrul celor trei zile de desfășurare a evenimentului, primarii din mai multe localități, atât din Constanța, cât și din Tulcea, au învățat de la specialiști cum să-și promoveze punctele de atracție turistică.