joi, 22 februarie 2018

Iohannis îl reîncarnează pe Hitler

Iohannis îl reîncarnează pe Hitler

Forumul Democrat al Germanilor din România, condus la acea dată de Klaus Iohannis, a solicitat unei judecătorii din Sibiu să-i fie recunoscută calitatea de succesor al Grupului Etnic German, care fusese scos în afara legii și desfințat, constatându-se că a fost o organizație criminală nazistă.

În consecință, în 1999 s-a dispus retrocedarea către FDGR a întregului patrimoniu intrat în posesia statului în 1948. Grupul Etnic German, care fusese creat în 1940, la presiunea Berlinului, printr-un decret semnat de mareșalul Ion Antonescu și având drept purtător de cuvânt Partidul Nazist, i-a transformat pe etnicii germani în luptători SS, circa 80.000 și a sfârșit prin a fi declarat drept organizație criminală de către Puterile Aliate, atât prin Tratatul de Pace cât și prin Convenția de Armistițiu.

Anterior, Grupul Etnic German confiscase o uriașă avere aparținând de drept sașilor, Bisericii Evanghelice și Catolice, numeroaselor familii de evrei și chiar de români deposedate cu forța de bunurile lor

În România acelor ani, Grupul Etnic German, devenit practic elita autohtonă SS, a simbolizat în cel mai înalt grad nazismul, devenind unul dintre cele mai puternice instrumente și simboluri de tip hitlerist. Am descris cu alte ocazii maniera de-a dreptul banditească în care, sprijinit de autoritățile germane prezente la București, dar și de autoritatea mareșalului Antonescu, Grupul Etnic German a reușit să pună mâna pe un patrimoniu imens. Care nu aparținuse în totalitate comunităților de etnici germani, ci era și rezultatul deposedării forțate a numeroase familii de evrei sau chiar de români aflați în conflict cu regimul.

După 23 august 1944, la solicitarea expresă a Puterilor Aliate, care au considerat pe bună dreptate că Grupul Etnic German nu a fost altceva decât o creație de tip criminal, Regele Mihai I al României a semnat un decret, prin care organizația a fost scoasă în afara legii, desființată pentru totdeauna, iar bunurile ei au fost confiscate de stat. Două tratate internaționale, Tratatul de Pace și Convenția de Armistițiu, au fost astfel puse în operă de noile autorități de la București. Decretul semnat de Rege nu a fost niciodată abrogat. În general, trebuie menționat că cele două tratate negociate și semnate de Marile Puteri imediat după încheierea celui de-al Doilea Război Mondial, Convenția de Armistițiu și Tratatul de Pace, au fost și sunt până în prezent riguros respectate de toți semnatarii.

Ori, în acest context, iată că în România se întâmplă un fapt de o gravitate extremă. La solicitarea președintelui unei organizații, înființată după 1989, Klaus Iohannis, o judecătorie din orașul Sibiu, unde același Klaus Iohannis era primar, a decis ca FDRG să devină ”succesorul de drepturi al tuturor instituțiilor și organizațiilor germane care au fost desființate prin constrângere”. Ca o consecință a acestei hotărâri judecătorești, Legea 83/1999 dispune retrocedarea patrimoniului trecut în posesia statului în 1948. Cum o parte însemnată  acestui patrimoniu se găsea în municipiul Sibiu, primarul, ca un bun reprezentant al cetățenilor orașului, ar fi avut obligația morală și legală de a interveni și se a apăra măcar acele proprietăți care aparținuseră dintotdeauna cetățenilor Sibiului și nu unor organizații sau comunități etnice. Cum este, ca să dau un singur exemplu, cazul Muzeului Brukenthal. Dar primarul Sibiului Klaus Iohannis nu a încercat în niciun fel să blocheze acest val de transferuri de proprietate solicitat de FDRG, condus tot de Klaus Iohannis.

Rezultă, nici mai mult nici mai puțin, că România a violat și violează în continuare, cu bună știință, așa cum niciun alt stat nu și-a mai permis, convenții și acorduri internaționale la care este parte.

Astfel, se poate aprecia, pe bună dreptate, că spiritul lui Adolf Hitler a fost reîncarnat în România de nimeni altul de către Klaus Iohannis care, ulterior, a fost ales și își exercită întreaga funcție de președinte. Doctor Radu Golban, un cunoscut analist economic, autor a numeroase cărți de specialitate, a apelat la doi specialiști de prim rang în drept internațional public, fiecare dintre ei și cu o bogată experiență politică în parlamentele Germaniei și Elveției. Aceștia au elaborat fiecare, independent unul de altul, câte o analiză, care are valoarea unei epertize, asupra transferurilor de proprietate care s-au făcut în România și consecințelor juridice pe plan internațional ale sentinței Tribunalului din Sibiu. Concluziile lor ar trebui să alarmeze în cel mai înalt grad autoritățile de la București. În cursul acestei săptămâni, profesorul Golban a trimis un comunicat însoțit de cele două expertize și de toate documentele pe care acestea s-au bazat tuturor reprezentanților puterilor semnatare ale Tratului de Pace și Convenției de Armistițiu, precum și decidenților politici din statele respective.

Dacă până acum a tăcut, de această dată Klaus Iohannis, care se pregătește să preia și președinția rotativă a Consiliului Europei, nu-și mai poate permite să nu dea explicații. Explicații care, în cele din urmă, ar trebui să conducă la repararea în toate formele a încălcărilor grosolane de care România se face vinovată din perspectiva Tratatului de Pace și Convenției de Armistițiu. Asta ca să nu mai discutăm despre greaua răspundere care apasă pe conștiința acestui om, devenit președinte al României, pentru faptul că mii de imobile și alte proprietăți aparținând de drept acestui popor au fost sustrase cu rea credință din avuția publică, astfel încât astăzi, pentru multe clădiri, care sunt maternități, școli sau muzee, cetățenii acestei țări sunt siliți să plătească chirie. Cumva, un răspuns concludent trebuie să vină. Dacă nu de la Klaus Iohannis și dacă nu de la autoritățile de la București, atunci din altă parte.

    Editorial de Sorin Roșca Stănescu

 

Comenteaza aceasta stire

Alba-neagra pe Justiție

Desigur, niciuna dintre aceste negocieri nu este transparentă. Și toți protagoniștii sunt convinși că decizia privind cariera profesională a șefei DNA este una politică. Și, astfel, situația și viitorul unei instituții se joacă la alba-neagra.

Nürenbergul românesc

Comparația, din păcate, se oprește aici. La Nürenberg a avut loc o judecată exigentă, dar dreaptă, care a închis unul dintre cele mai urâte capitole ale istoriei. La București, a început o mare mascaradă.

Reușește Iohannis unde eșuează Merkel?

Ceea ce nu i-a reușit atâta timp lui Merkel, s-ar putea însă să-i iasă la socoteală lui Klaus Iohannis. Care este pe cale să bată palma cu Stânga politică. Dacă nu cumva a și făcut-o. Pentru moment, în secret.

Face Klaus Iohannis o combinație în trei?

Și că a această discuție ar urma să fie invitată și doamna Laura Codruța Kovesi. Dacă se întâmplă așa ceva, atunci, din nou, puterea la cel mai înalt nivel din această țară este absolut originală. Adică președintele face o nemaivăzută.

O schimbă sau nu o schimbă?

În care este implicat viitorul unor personaje importante, cum este Liviu Dragnea sau Klaus Iohannis, dar și modul în care va decurge confruntarea politică între Stânga și Dreapta. Ca să nu mai vorbim despre factorul extern, aflat și el pe terenul de joc.

Laura Codruța Kovesi, la un capăt de drum

Din această perspectivă, întreaga societate românească este extrem de tensionată. Și, inevitabil, există din toate direcțiile opinii controversate sau chiar scandaloase.

De ce nu cedează DNA Prahova?

O lipsă de reacție din partea celor responsabili ar fi fost fatală. O lipsă de reacție ar fi însemnat nici mai mult nici ai puțin decât recunoașterea integrală a acuzațiilor aduse, ceea ce ar fi echivalat cu depunerea armelor. Operațiune urmată imediat de demisii în lanț, începând cu Laura Codruța Kovesi și mergând până a nivelul structurilor locale.

Scapi de cangrenă doar cu bisturiul

Este deja târziu și mă mir că până acum domnul Tudorel Toader, ministrul Justiției, care în mod constituțional este împuternicit să ia această măsură, nu i-a solicitat președintelui Klaus Iohannis demiterea Laurei Codruța Kovesi.

Prezidențiale fără Klaus Iohannis

Mă număr printre foarte puținii analiști ai vieții politice care au avansat teza conform căreia Klaus Iohannis va renunța de bună voie și nesilit de nimeni la un al doilea mandat.

Infracțiunea de serviciu

Este vorba de faimosul abuz în serviciu. Presupun că acest fenomen nemaîntâlnit ar fi trebuit să-i pună pe gânduri și pe cei câțiva juriști de marcă din Parlamentul României. În mod straniu însă, nimeni nu pornește de la această premiză pentru ca, făcând o analiză, să identifice cele mai bune soluții de viitor.

România arsă pe grătarul UE

În vorbe sau chiar prin proceduri concrete. Iar promotorii schimbărilor legislative au fost din nou incapabili să prevină ofensiva antiromânească și la fel de incapabili să treacă la contraofensivă.

La DNA, politică de la un cap la altul

Mega escrocheria Microsoft a debutat politic sub aspectul anchetelor penale și s-a stins lamentabil, tot politic. Iar doamna Laura Codruța Kovesi, indiferent ce explicații abracadabrante ne dă, nu a avut încotro. A fost pur și simplu în situația de a pune capacul și de a suna stingerea peste furtul secolului.

A văzut și Iohannis statul paralel

Președintele Klaus Iohannis a avut o intervenție publică, prin care a contestat vehement existența statului paralel. Ceea ce este însă absolut straniu este că el însuși, și asta încă de la începutul mandatului, a pus umărul la edificarea unui stat paralel. Și a făcut-o nu în puterea nopții, ci ziua, în amiaza mare. Printr-un document oficial supus adoptării Parlamentului României. Acest document există. El se numește Strategia Națională de Apărare a Țării pentru perioada 2015-2019. Iar acolo este prezentat pe larg conceptul statului paralel, avut în vedere de Klaus Iohannis.

Tabelul rușinii

Publicăm o situație pe care am intitulat-o ”tabelul rușinii”. Pe bună dreptate. Se va vedea cum România a fost până acum umilită în raport cu alte state în ceea ce privește numărul de europarlamentari raportat la numărul de cetățeni. Vom putea observa cum și în viitor această situație va continua, grație prestației lamentabile a președintelui Klaus Iohannis la ultimul Consiliu European.

Cum reparăm ce a stricat Iohannis?

Solicitând ca, pe cale judecătorească, Forumul Democrat al Germanilor din România să fie declarat ”succesorul de drept a tuturor instituțiilor și organizațiilor germane care au fost desființate prin constrângere”, Klaus Iohannis a solicitat de fapt ca FDGR să devină succesorul Grupului Etnic German, organzație declarată criminală și scoasă în afara legii în 1944.

Iohannis îl reîncarnează pe Hitler

În consecință, în 1999 s-a dispus retrocedarea către FDGR a întregului patrimoniu intrat în posesia statului în 1948. Grupul Etnic German, care fusese creat în 1940, la presiunea Berlinului, printr-un decret semnat de mareșalul Ion Antonescu și având drept purtător de cuvânt Partidul Nazist, i-a transformat pe etnicii germani în luptători SS, circa 80.000 și a sfârșit prin a fi declarat drept organizație criminală de către Puterile Aliate, atât prin Tratatul de Pace cât și prin Convenția de Armistițiu.

Nucleara lui Golban pe capul lui Iohannis

Profesor doctor Radu Golban, stabilit în Elveția și autor al mai multor tratate de economie, lansează o adevărată bombă nucleară împotriva lui Klaus Iohannis. El a apelat la doi reputați specialiști din Germania și din Elveția în drept internațional public, iar aceștia au elaborat ample expertize prin care demonstrează că România a încălcat în mod flagrant atât tratatul de pace încheiat de Marile Puteri după cel de-al Doilea Război Mondial cât și Convenția de Armistițiu. Nici măcar fosta Germania Federală sau Uniunea Sovetică nu și-au permis în timpul Războiului Rece să ignore aceste documente internaționale.

Obiectivul ratat

Dar, înainte de toate, ar trebui să vedem dacă țintele alese de liberali sunt sau nu cele corecte. Dacă nu care cumva aceștia aleargă după cai verzi pe pereți.

Coșmarul Vestului – emanciparea Estului

În ce scop? Ce urmărește Vestul? De ce pentru vestul Europei emanciparea estului Europei reprezintă un coșmar?

Guvernul longeviv

Pentru a avea o imagine completă a ceea ce s-a întâmplat și pentru a vedea cum ar putea deveni longeviv al treilea Guvern, cel al doamnei Viorica Dăncilă, este indispensabilă o abordare mai profundă a situației politice de la noi. Din perspectiva diviziunii muncii. Între Executiv, partid și Parlament.

O miză excesiv de mare

Între opoziție și putere. Între multinaționale și PSD. Iar în plan extern acest front a fost transferat pentru început la Bruxelles. Urmează să primim și o nouă reacție de la Washington. Se joacă pe Legile Justiției din România excesiv politic în plan intern și excesiv geopolitic în plan extern.