vineri, 19 iulie 2019

Modificare pe Facebook: celebrul buton Like A FOST ÎNLOCUIT!

Modificare pe Facebook: celebrul buton Like A FOST ÎNLOCUIT!

Rețeaua de socializare Facebook a decis să introducă la nivel global o nouă versiune a butonului Like, care include caracteristica Reactions. Aceasta pune la dispoziția utilizatorilor mai multe acțiuni, precum: dragoste, râs, încântare, tristețe sau mânie, scrie Go4it.

Noua caracteristică va fi disponibilă treptat pentru toți utilizatorii în versiunea web a Facebook și în aplicațiile pentru Android și iOS.

De exemplu, când un utilizator vede ceva hazliu pe Facebook, poate da clic și ține apăsat pe butonul Like și apoi selecta un emoticon care exprimă râsul (VEZI GALERIE FOTO). Această caracteristică va fi disponibilă și pe paginile Facebook.

Compania a anunțat că a lucrat timp de un an pentru a ajunge la forma actuală a Reactions. Sammi Krug, product manager la Facebook, a spus că în proces s-a ținut cont de mai multe sondaje făcute printre utilizatori, pentru a vedea ce tipuri de reacții folosesc oamenii cel mai mult, conform Go4it.

Schimbarea butonului de Like, una dintre caracteristicile reprezentantive ale Facebook, a fost anunțată anul trecut de Mark Zuckerberg, directorul executiv al companiei.

Mulți oameni au crezut atunci că li se va permite oamenilor să dea cumva "Dislike" pe Facebook. Un astfel de buton nu va fi introdus, probabil, niciodată pe rețeaua de socializare online.

În ceea ce privește introducerea unui buton de Dislike, inginerul Bob Baldwin de la Facebook a explicat că "Acțiunile de pe Facebook sunt axate pe intercțiunile sociale pozitive. Like-ul este cea mai facilă cale de exprimare a unui sentiment pozitiv. Nu cred că adăugarea unui mod facil de exprimare a unui sentiment negativ ar fi valoroasă pentru rețeaua de socializare"

"Unele persoane poate ar folosi acest buton doar pentru a glumi. Dar nu poate fi utilizat... fără o oarecare asprime. Este important, din punctul de vedere al unei companii, să nu încurajeze emoțiile negative", a explicat și dr. Pamela Rutledge, de la Media Psychology Research Center.

Galerie foto

Comenteaza aceasta stire