vineri, 23 august 2019

Primul “Black Friday” sau vinerea neagră și-a făcut debutul și în țara noastră

Primul “Black Friday” sau vinerea neagră și-a făcut debutul și în țara noastră

Primul “Black Friday” sau vinerea neagră și-a făcut debutul și în țara noastră. Și este unul fulminant dacă de gândim că românii au intrat in delirul cumpărăturilor și au cheltuit în numai câteva ore peste 4 milioane de euro. Și pentru că reducerile sunt de până la 60 la sută și în special în magazinele on line, site-urile s-au blocat sub asediul a sute de mii de accesări. eMAG, unul dintre principalii retaileri din România, a strâns până acum peste 400 de mii de vizitatori unici și a vândut într-un timp record, peste 28 de mii de produse din promoția “Black Friday”. Vinerea neagră este tradițională în Statele Unite ale Americii, dar s-a răspândit în ultimii ani și în Europa.  Această zi marchează deschiderea sezonului de cumpărături pentru Sărbătorile de iarnă. Inițiatorii “Black Friday” în România își doresc ca acestă zi să devină o tradiție și în țara nostră. eMAG, Flanco, Asesoft Distribution mizează astăzi, pe delirul cumpăratorilor, pentru a-și rotunji veniturile.

Ar putea sa va intereseze:

Comenteaza aceasta stire