luni, 19 august 2019

Romtelecom a rezolvat o avarie după două luni de așteptare și doar după ce cazul a apărut la Neptun TV

Romtelecom a rezolvat o avarie după două luni de așteptare și doar după ce cazul a apărut la Neptun TV

Problema localnicilor din Mereni s-a rezolvat. E drept, abia după ce necazul lor a ajuns în presă prin intermediul Neptun TV. Angajații Romtelecom și-au găsit în sfârșit timp pentru a repara o avarie, care ținea de aproape două luni. În acest interval, clienții companiei au plătit facturi pe care erau incluse și serviciile de telefonie și de internet, de care oamenii nu mai beneficiau. Totul, din cauza unui cablu furat. Localnicii au făcut nenumărate reclamații la Romtelecom, care au rămas fără ecou. Abia când scandalul a ajuns în presă, reprezentanții companiei au înlocuit cablul furat. Cele câteva zeci de familii așteaptă acum să le fie înapoiați banii pe serviciile plătite degeaba. Reprezentanții Romtelecom spun că cel mai probabil sumele vor fi scăzute din următoarele facturi. 

Ar putea sa va intereseze:

Comenteaza aceasta stire