luni, 26 august 2019

Cinci metode eficiente pentru cei care încearcă să renunțe la fumat!

Cinci metode eficiente pentru cei care încearcă să renunțe la fumat!

Mulți dintre cei care își fac liste cu metode de renunțare la fumat se gândesc să schimbe țigările clasice cu cele eletronice.

Însă medicii spun că nu îi vor ajuta foarte mult să renunțe la fumat, pentru că țigara electronică menține gestul de a fuma, nu elimină 'sevrajul gestual', comportamentul de fumător, iar riscul de a reveni la țigara clasică este foarte mare.

Lichidul pentru țigările electronice conțin trei sau patru ingrediente, printre care și nicotină, care mențin dependența de țigările clasice. Există și lichid fără nicotină, pentru cei care și-au învins dependența de tutun, dar nu pot scăpa de gest.

Imediat după ce te lași de fumat, tensiunea arterială începe să se normalizeze, iar creierul este mai bine oxigenat, ceea ce înseamnă că și neuronii funcționează mai bine, potrivit adevarul.ro.

De asemenea, secrețiile bronșice scad chiar din următoarele zile. În mai puțin de o lună, persoanele care aplică o metodă de renunțare la fumat, se simt mult mai energici și nu vor mai resimți o oboseală atunci când merg pe jos sau urcă scările, de exemplu. Medicii care tratează dependența de țigări recomandă câteva trucuri pe care le puteți trece pe lista de metode de renunțare la fumat.

Iată câteva metode de a scăpa de gestul de a fuma:

Paharul cu apă. Unii specialiști îți recomandă să-ți imaginezi faptul că apa elimină toate toxinele țigărilor. Însă dacă bei câte o gură de apă s-ar putea să înlocuiască și gestul de a duce țigara la gură.

Boabele de struguri. La fel ca și paharul de apă, boabele de struguri ar putea înlocui gestul de a duce țigara la gură. În plus, strugurii au și foarte mulți antioidanți, iar fructele, în general, reduce pofta de fumat.

Guma de mestecat. Se spune despre gustul gumei de mestecat că împrospătează respirația și scade pofta de fumat. Alegeți o gumă fără zahăr, cu aromă de mentă.

Bomboanele mentolate. Gustul mentolat diminuează nevoia de a inhala fumul țigărilor. De aceea, atunci când vrei să fumezi o țigară e bine să ai la îndemână o bomboană mentolată.

Plasturele antifumat. Dacă perioada sevraj este destul de grea pentru dumneavoastră și fizic vă simțiți foarte rău, puteți apela pentru o perioadă foarte scurtă și plasturele antifumat. Însă nu toți specialiștii recomandă plasturele antifumat, întrucât nu ar înlătura în total dependența fizică de fumat și ar fi o substituție a nicotinei.

Comenteaza aceasta stire