miercuri, 21 august 2019

Strategie de marketing

 Strategie de marketing

Pe motoarele de căutare Google, Yahoo! și Bing, termenii "maree neagră", "mareea neagră din Golful Mexic" și alte expresii conexe fac să apară în partea de sus a paginii de rezultate un link sponsorizat spre site-ul British Petroleum, însoțit de mesajul "pentru a ști mai multe despre acțiunea companiei britanice. Dacă dă click pe acest link, internautul ajunge pe site-ul BP, unde grupul englez prezintă măsurile luate în golf pentru a combate cea mai gravă maree neagră din istoria Statelor Unite. Însă, mai mulți experți în marketing pun sub semnul întrebării intențiile companiei petroliere. Aceștia afirmă că un control asupra rezultatelor găsite de o persoană care caută online informații despre pata de petrol nu vizează decât refacerea imaginii publice a companiei. Un purtător de cuvânt al British Petroleum a confirmat la canalul ABC că societatea petrolieră a cumpărat un anumit număr de termeni de căutare care se referă la mareea neagră. Astfel, compania plătește peste zece mii de dolari pe zi pentru a menține acești termeni de căutare. Încă de la începutul crizei, British Petroleum a cumpărat pagini întregi de publicitate în marile cotidiene americane, în care asigură că va rezolva situația.

 

Ar putea sa va intereseze:

Comenteaza aceasta stire