vineri, 23 august 2019

Zeci de familii din Mereni vor să dea în judecată compania Romtelecom

„Clientul nostru, stăpânul nostru” este o zicală care nu mai înseamnă nimic în ziua de azi. Dovadă este că zeci de familii din localitatea Mereni sunt la un pas de a da în judecată compania Romtelecom, care îi obligă de două luni să plătească abonamentul degeaba. Un cablu furat din comună a lăsat aproape jumătate dintre locuitori fără internet și telefonie fixă.

 

Dar una spune reclama, cu totul altceva se întâmplă în realitate. Abonații Romtelecom din comuna Mereni, județul Constanța, plătesc degeaba abonamentul de două luni, pentru că tot de atunci nu mai au ton la telefon. De când hoții au furat un cablu al companiei, jumătate din comună a rămas fără telefon și internet. În total, fiecare client plătește degeaba peste 80 de lei lunar. Ce-i ține pe localnici legați de fosta companie de stat? Abonamentul, care nu îi lasă să-și rezilieze contractul fără să plătească penalități. Oamenii sunt revoltați. Cei mai mulți acceptă resemnați situația și speră ca avaria să se remedieze. Au încins degeaba telefonul serviciului de deranjamente. Nu au făcut altceva decât să învețe pe de rost ce le spune operatorul. Avaria, care pare fără sfârșit, a afectat și școala din comună, pe lângă zecile de familii. Oamenii, cei mai mulți dintre ei pensionari și lucrători în agricultură, speră ca măcar de Sărbători angajații Romtelecom să se mobilizeze și rezolve problema. Poate de Revelion, cineva va reuși să le spună „La mulți ani” la telefon.

Comenteaza aceasta stire